Imorgon smäller det…

Torsdag kväll & jag börjar se fram emot imorgon… när klockan slår 17.00.

För då stämplar jag ut för 2 veckors semester! Som jag längtar. Min första vecka är INGENTING planerat. Men jag har några önskemål:

  1. Sova ordentligt
  2. Yoga en stund varje dag
  3. Äta långfrukost på altanen
  4. Promenera 12000 steg om dagen

Den andra veckan ska spenderas i Visby. Det skall bli så mysigt! Å jag hoppas att min första vecka med ordentligt med sömn, yoga & promenader skall hålla i sig under även den andra veckan, så att jag har skapat en del bra rutiner för att vara väl rustad inför hösten.

Hängmatta vid ringmuren

en bild från förra årets besök på Gotland

Vi kommer att börja i liten familjeskala i år, för att allteftersom veckan fortlöper ökas på & de sista dagarna är vi alla samlade. Det skall bli så härligt!

Nu skall jag nog ta en dusch & sedan hoppa i säng. Skall sikta på att vara på jobbet redan kl 7 imorgon bitti… jag vill absolut INTE riskera att få jobba över sista dagen innan semestern.

C ya!

Puss & kram

Lämna en kommentar