Jag gjorde…

Phew… har precis kommit in, efter en 3,6 km promenad. Klurade ett tag på att gå en längre vända… men tänkte att det får vara nog för idag. Om en stund är det mörkt & inte så roligt att traska runt själv.
dagens promenad

Men 3,6 km är bättre än ingenting! Å dessutom har jag ju klippt häcken idag… & INTE med den elektriska häcktrimmern… utan med en gammal hederlig häcksax. Så jag kan ju säga att ”småtjejerna” (aka mina tuttar) kommer att vara pigga & uppnosiga i några år till hi hi hi hi. Win win…

nyklippt häck

Men det blev toppenbra – jag e nöjd

Den är spretig min häck… & väldans gles på sina ställen… Så jag skulle vilja riva den & sätta upp ett staket istället. Men i & med renoveringen inomhus nu, så får det kanske vänta till våren. Det är åxå lite skoj att ha ett utomhusprojekt att ta itu med till våren.

Idag har jag varit kalasduktig på att äta… det känns som om allt som hänt de sista dagarna, eller rättare skrivet allt som INTE hänt de sista dagarna gav mig en välförtjänt spark i baken. För i morse åt jag frukost vid 10 & satte sedan som mål att äta ca var 3e timme. Så vid kl 14 blev det lunch & vid kl 18 åt jag middag. Sååå resultatet blev mat var 4e timme. Helt amaaaazing för att vara jag. Det var länge sen jag hade den kollen på maten… Jag vet ju att jag inte är lika sötsugen om jag äter regelbundet. Nu hoppas jag kunna kopiera dagen idag & göra om det imorgon. Men med en något längre promenad.

Tar med mig från idag: Jag kan om jag vill…. å jäääklars vad jag vill. 

Kram på er.

 

Kommentera

