Mitt-i-veckan-promenad…

Phew…. såååå trött!
Men jag hänger i de sista 2 dagarna på jobbet nu, sen är det semester…

Idag mötte jag upp Petra efter jobbet. Det var hennes sista semesterdag, så vi tog en promenad från henne i Hammarbyhöjden & in till Hornstull & åt en sen lunch, sen via Hornsgatan (med pitstop för en glass), Mariatorget & ner till Medborgarplatsen. Därifrån tog vi tunnelbanan hem till henne… det blev 9,4 km promenad. I luuuugnt tempo. Petra har problem med en fot & kan inte traska på i något PW-tempo, så vi lunkade runt…
Det var mysigt det åxå.
I hope we're friends

Nu är det dags att göra kväll… har jobbat ett par timmar sen jag kom hem… mest för att känna att jag är i fas & kan ”stämpla ut” i tid på fredag & få njuuuta av min första semestereftermiddag.

Kramis

 

Kommentera

