Min utmattning – del 1/7

Jag vet att jag lovat er tidigare att jag skall skriva om orsakerna till min utmattning. Jag har ju jobbat ihop till utmattningen under flera år… & det tog nog en 4-5 samtal hos min psykolog; Dr Bo innan jag förstod & accepterade det faktum att det hänt så mycket i mitt liv som gjort att min hjärna & min kropp börjat ”koka över” & därför kickat in på överlevnadsläge…
jag-i-soffan

Nu när jag har distans till det & ser mer klarsynt på orsakerna, så är jag imponerad över det faktum att jag hängde i så länge innan jag kraschade… men förmodligen så har jag hunnit återhämta mig en yttepytte smula mellan allt som hänt.

Som ni ser, så har jag delat upp det i 7 delar… detta för att jag tänkt att berätta om en enskild händelse i ett separat inlägg… annars blir det ett evinnerligt långt inlägg. Å det ska jag försöka bespara er…

Kram på er

 

Kommentera

