Den där känslan av att det går åt rätt håll.

Halloj Finingar,

I fredags var jag hos läkaren… & efter all positiv feedback från min terapeut Stina, så kändes det skönt att få fortsätta det spåret hos Dr Jan.
Jag berättade lite vad jag & Stina pratat om & att jag börjar tänka tanken på att prova att gå upp i tid. Å underbara Dr Jan spände sina snälla, bruna ögon i mig & frågade om jag var riktigt säker på det. Till slut enades vi om att jag skall prova att gå upp på 75% efter semestern i slutet på augusti.
inre harmoni

Å det är inte så himla långt kvar… men jag känner faktiskt ingen stress av att prova att gå upp i tid. Det gjorde jag bara för några veckor sedan… – Tänk om Dr Jan vill att jag ska gå upp i tid, tänkte jag då. Idag känns det helt OK. För jag vet att om det inte funkar, då får jag backa bandet.

Jag slås av känslan varje dag; Jag känner mig piggare, jag tycker mig se piggare ut när jag tittar mig själv i spegeln, jag har lite mer energi & orkar lite mer nu. Jag har t ex inte sovit middag på över 2 veckor. 🙂 Jag hoppas sååå att jag får hålla i denna känsla ett tag.

Nu väntar jag på att det skall sluta regna, så jag får gå ut & ta en långpromenad.

Kram på er

Kommentera

