Snurrig tisdag…

Halloj,

Jisses, dagen idag blev lite snurrig… Med gårdagens promenad i kroppen & en ½ Imovane innnför västen igår kväll, så var jag extra seg imorse. Men utvilad… Så det blev ett mess till syrran för att kolla om jag fick lifta med henne… Startsträckan var oändlig ha ha ha. Som tur var fick jag lifta med henne…
Men när vi kom ner till garaget, så startade inte hennes bil, så det blev till att ringa kollega Eva som kom & hämtade oss…

På jobbet var det full fokus idag… & vilken skillnad det var när man var utvilad både i kropp, knopp & själ.

fokus

Robin & Belinda kom & hämtade mig på jobbet med lilla Theo. Robin skulle träna & Belinda jobba, så jag fick va hundvakt ett par timmar. Så jag avslutade det sista jobbet hemifrån.
Å jag tänkte att den där lilla 4-veckors valpen smiter inte, så jag lade mina stolar för utgången på verandan… men han hittade små, små hål i häcken & vips var han ute på allmänningen. Full rulle i en timme, sen sover han en timme… & så är det full rulle i en timme… & så slocknar han… ungefär så har min eftermiddag sett ut.

Nu har Robin kommit hem & lekt med honom, lagat mat & så har vi käkat. Nu har Theo varit tornado en timme & Robin undrar vart han får energin ifrån. Ha ha ha ha… vänta du bara…

Så det blidde ingen promenad för mig idag, men jag är fortfarande grymt nöjd med de 14000 jag traskade ihop igår. Hoppas på lämpligt väder imorgon, så jag kan göra om procduren, när jag ändå är ledig.

Imorgon är det upp tidigt, tvättis är bokad klockan 06-10 för att tvätta lakan & mattor. Så det är snart sängdax för mig… jag ska bara se vart ungdomarna & lille Theo tänkt sova någonstans inatt.

Kram på er

 

 

 

 

One thought on “Snurrig tisdag…

Kommentera

