Äntligen fredag….

Oj oj oj… vilken stressig dag det blev…. men ack så mysig ändå.

Det var full fart (& ändå lite till) på jobbet idag, så det var riktigt skönt att få stämpla ut efter sina 4 timmar. Tog en sväng inom ICA Maxi för att köpa ett skohorn (jag hade sönder mitt i förrgår) & lite krafs som jag glömde igår…

Väl hemma vid strax efter kl 13, så kurrade magen så jag trodde grannarna skulle ringa störningsjouren. Så jag micrade de 3 små färskpotatisarna som blev kvar från gårdagens middag & lade upp den, tillsammans med resterna av matjesillfiléerna, slog över lite gräddfil & hackad gräslök över. MUUUUMS. Jag skulle kunna äta detta flera dagar i veckan tror jag…
matjesill

Hade inte hunnit svälja sista tuggan innan mamma ringde & frågade om jag ville följa med till IKEA. Det var lite grejor till köket vi behövde komplettera med…
Det slutade med att jag kom hem med nytt köksbord & stolar, som sen monterades i ett rasande tempo av Robin. Jag återkommer med bilder när köket är helt klart…

Nu har jag kollat fotbollen – GRATTIS TILL VINSTEN SVERIGE! Så skoj…

Men jag är trött…. galet trött…. så jag skall skutta i säng nu.

Suss gott.

Kram Pernilla

 

Kommentera

