Trött så ögonen går i kors…

Hej kompisar,

Hoppas att ni haft en härlig torsdag… nu är det bara en dag kvar innan det blir ett par dagar ledigt. Å jag har väl aldrig längtat så mycket efter en helg, som jag gör just nu….

Jag var hos min KBT-terapeut Stina idag… men vet ni, jag får be att få återkomma imorgon med vad vi pratat om. För jag är så trött att ögonen går i kors!
orken tog slut

Så nu skall jag duscha & sen raka spåret i säng… har stämt av med syrran att det är OK att komma in 1 timme senare imorgon, så det skall bli skönt med en låååååång natts sömn.

Suss gott med er, så hörs vi imorgon.
suss gott

Kramis
// Pernilla

Kommentera

