Det här är till dig som är, eller som känner någon som är utbränd…

Go kväll finingar,

Jag satt & läste ikapp på ett par av bloggarna jag följer. Å ramlade över ett inlägg som Isabel Bostensterns gjorde i sin blogg för ett par dagar sen. En blogg som jag hittade när jag googlade ”träning vid utbrändhet” för ett par månader sen… & sedan dess har följt.

Se hennes vlogg om den första veckan som utbränd HÄR!

Alltså, som jag känner igen mig. Men det som gör mig mest ledsen, trots att jag tycker att jag rätt snart efter min sjukskrivning, BESTÄMDE mig för att försök se ”sunt” på saken. Å ändå, så här nästan 7 månader in i sjukskrivningen, fortfarande är helt snett ute i visa lägen… både vad det gäller jobb & privatliv. Det är såå mycket lättare att ramla in i sina gamla invanda spår än man tror.

Puss på er

 

Kommentera

