Kalla händer, varmt hjärta

Go kväll kompisar,

Kom & tänka på något jag inte berättat…

I samband med att jag blev sjuk i min utmattning, så har jag fått enormt kalla händer & fötter om kvällarna. Det är en mycket märklig känslan, eftersom det inte är ”yttre” kyla som gör att jag blir kall om händer & fötter.
Det känns lixom som om de fryser till is inifrån.
kalla fötterDet brukar vara OK, så länge man är i farten… men vid kl 18-19 snåret när man börjat varva ner i soffan, så känner man hur händerna & fötterna blir kallare & kallare. Oftast drar jag på mig ett par raggsockor på fossingarna & lägger min ”muffliga” filt över händerna.

Å detta händer precis varje kväll!

Nåja, jag klagar absolut inte…. ni vet vad man säger va? Kalla händer….. varmt hjärta.

kalla händer

Så akta er vilket varmt hjärta jag har..

Puss & kram
Pernilla

 

Kommentera

