Lördag kväll… klockan närmar sig midnatt & jag sitter i soffan & kikar på en dokumentär på TV4 Fakta. Louis Theroux följer med polisen i den farligaste delen av en av USAs mest våldsamma städer, Philadelphia… spännande & sorgligt på en & samma gång.

Jag & syrran promenerade ner till mamma & pappa för att titta på Robins hockeymatch i eftermiddags. Å vi blev kvar & käkade middag, drack ett par glas vin & surrade lite…. supermysigt! Robin & hans KRIF vann, även ikväll i förlängning & har genom vinsten tagit sig vidare till Playoff 2. Så himla skoj!!
krifvinst

Å nu har jag druckit en halv drickkvarg, för att kunna ta mitt ”middags-metformin”… tog ingen tablett med mig till mamma & pappa. Jag börjar krokna nu… så det får nog bli sängen snart…

Imorgon får det bli lite städning & pyssel här hemma. Jag behöver inventera frysen för att planera lite middagar…

Men nu…. nu blir det sängen…

Natti  natti

Kram Pernilla

Kommentera

