Ytterligare tid att hitta ytterligare energi…

Go kväll Finingar,

Hoppas ni haft en bra dag & hunnit nyttja & njuta av solskenet.
När solen dyker upp så här efter en lång mörk vinter, en vinter när jag dessutom inte mått någe bra, så blir jag nästan euforisk av att få komma ut i solskenet. I’m löööövin it…

Idag blev det ynka 2 timmars jobb, eftersom min läkare inte hade någon annan tid än 10.40 idag & min sjukskrivning går ut på söndag. Så jag var nere & träffade Dr Jan på vårdcentralen. Efter att ha pratat om hur det funkar att jobba & att jag fortfarande har kontakt med min psykolog & rehabkoordinatorn, så sjukskrev han mig fortsatt på 50% ytterligare 3 veckor. Å med handen på hjärtat är jag glad för det…

Det ger mig ytterligare tid att försöka hitta ytterligare energi… de sista dagarna har jag orkat jobba, tagit en promenad & plocka lite (VÄLDIGT LIIITE) hemma. Men framåt kl 17-18 så är jag så trött att det gör ont i ögonlocken. Ni vet, som om man varit vaken en hel natt… Å oftast har jag legat i sängen före kl 21… & då är man rätt glad att man inte har en partner hi hi hi hi… Det hade inte blivit mycket kvalitetstid då inte…

Nu håller ögonlocken på att falla ihop igen… så jag rundar av & säger gonatt med en bld från dagens promenad

promenad-17-feb

Jo, jag är osminkad… ni får stå ut med den ofiltrade bilden 😉

Nu blir det sängen…

Natti natti

// Pernilla

 

Kommentera

