Att jobba tar all energi som finns…

Halloj Finingar,

Jisses, det var nästan en vecka sen vi sågs sist!! FÖRLÅT!!

Att börja jobba 50% tar just nu all energi jag har & att då som förra veckan ha 2 st läkarbesök inbokade + att jag i fredags var & såg  Danny Saucedos Show tillsammans med mamma & syrran. Så i lördags & igår låg jag utslagen i min soffa & bara. Orkade inte lyfta ett finger.
Att börja jobba igen, i kombination med en antibiotikakur har totalt slagit undan fötterna på mig. Jag har gått & lagt mig mellan kl 20.30-21.00 varje kväll… utom i fredags då 🙂
vila-pa-soffan

Nu hoppas jag få lite mer energi denna vecka. Jag skall försöka att promenera till jobbet på mornarna (till skillnad från förra veckan, då jag liftade med syrran nästan varje dag). Å så hoppats jag orka med en omvägspromenad hem… för att tanka dagsljus & förhoppningsvis få lite energi.

Lovar att hänga här lite mer frekvent!

Kram på er.

// Pernilla

One thought on “Att jobba tar all energi som finns…

Kommentera

