Yeeeiiiiii…. för jag e GRYM!

Halloj vänner,

Hoppas att er tisdag börjat bra!

Det gjorde sannerligen min!!! Ställde mig på vågen i morse & den visade på -1,1 kg!! Vilket betyder att jag på 17 dagar (för att vara exakt) har gått ner 3,6 kg! Vilket betyder att jag har dryga kilot kvar till mitt första delmål – jag ser redan de där färgglada snittblommorna i en vas på vardagsrumsbordet – MÅLBILD!

Så idag är jag en ”HAPPY HAPPY HAPPY GIRL”.

Som på små rosa moln kirrade jag till en tallrik gröt & en kopp kaffe, som fick bli dagens frukost tillsammans med en hockeypodd…

Jag skall fira med att skriva klart detta inlägg & sedan ge mig ut på en PW i solskenet! 🙂

Men innan jag ger mig av måste jag åxå dela med er av veckans affirmation till mig själv:

veckans-affirmation-v4

”Jag är värdefull, oavsett vad andra tycker om mig.”

Å i eftermiddag har jag äntligen fått en tid till min husläkare… han har ju varit borta i 1½ vecka av familjeskäl. Ser fram emot att få träffa honom & se om vi har samma åsikt om att prova att börja jobba en smula igen… återkommer självklart med en uppdatering när jag kommit hem.

Nu på med PW kläder & solglajjor!

C ya’ll later. Peace out…

 

Kommentera

