Hur man överlever med endast 2 tim sömn…

Go kväll finingar,

Hoppas ni haft en härlig start på veckan.

Själv så hade jag bokat tvättis till kl 06 imorse… & fick tyvärr bara med mig två timmars sömn, så jag har varit på tårna mer eller mindre hela dagen idag för att inte krokna. Så jag har faktiskt tagit tag i bitarna…. ÄNTLIGEN!!
Å har således fått dammat, dammsuget & skurat golv i mitt sovrum, vardagsrummet, kök, hall & skurat badrummet. Nu är det bara killarnas rum & lilla toaletten kvar. Det får bli imorgon. Men sååå himla skönt!
pinuppa-stadar2
Tänker att jag skall försöka hitta någon bra städfirma, som kan komma & avlasta lite, typ göra en storstädning 1 gång varannan månad eller något när jag börjar jobba igen. Så behöver man bara hålla efter det vanliga plocket & dammsuga av någon gång…

Tänkte en stund på eftermiddagen att jag skulle ha tagit mig ut på en prommis i solen, men tänkte att städningen fick bli dagens träningspass istället. Å hoppas komma upp ordentligt imorgon & hinna med en lååång prommis. På förmiddagen verkar det lovas solsken… 🙂 Att få lapa lite naturligt D-vitamin skulle va smutt!

Imorgon kommer Robin & Belinda hem för några dagar. De har fått träningsledigt från imorgon lunchtid, så han & Belinda flyger hem på eftermiddagen. Sedan vänder Robin ner igen på fredag morgon, medan Belinda blir kvar i Stockholm under resten av hockeysäsongen.
Det skall bli kul att få träffa dem & så skall vi passa på att fira Robin, som fyller år idag, André som fyllde år i december (men var i New York på sin födelsedag) & mamma, som fyllde år i förra veckan.

Nä hörni, nu börjar tanten krokna… ska nog ta & pallra mig i säng…
Men vi hörs imorgon.

Natti natti på er

// Pernilla

 

Kommentera

