Man ångrar bara det man aldrig gjorde…

Lördagskväll… klockan är strax efter 21 & jag sitter uppflugen i soffan med min vattenflaska & datorn i knät. Jag känner mig en smula urlakad, men tror att det beror på att jag behövt ta Oxascand 3 dagar i rad (dessutom dubbel dos). Något jag aldrig  behövt göra förut!

Pallrade mig ut i eftermiddags & fick nästan en timmes PW i benen, samtidigt som solen smekte mitt ansikte. Jag tog i riktigt ordentligt, där det var barmark & jag hade ordentligt fäste under fötterna… så skönt att få pulshöjningen & höra sitt eget flåsande.promenad-21-januari
Det var nästan så det fanns lite spring i benen, men vågade inte riktigt prova på det. Men varför vara så feg för? Nu ångrar jag att jag inte provade… fatta vilken endorfinkick det skulle ha vart! Funderar dock på om jag skall ta en PW till IP imorgon… finns fortfarande springet i benen, så kan jag alltid springa ett par intervaller runt löparbanan.

Kastar in  handduken för ikväll med en selfie på någon som ser muntergoken-sjalvriktigt butter ut… ha ha ha ha….

Jag får nog öva upp min ”fotogeniska” sida en smula.

 

Go natt på er

Puss & kram Pernilla

Kommentera

