Åååååångest…

Det har varit motigt att hålla igång idag… tröttheten har ersatts av gigantisk ångest… så jag kapitulerade & tog 2 Oxascand efter att inte kunna andas mig igenom den själv.
Å trots att det är över en timme sen jag tog tabletterna, så är jag fortfarande skakis & mår illa…
breath-in

Men jag har lyckats rensa mina garderober idag & vikt tvätt… så himla skönt. Nu sitter jag & laddar för att riva lakanen i min säng för att sedan damma & dammsuga i sovrummet. Det känns lite befriande att komma in i detta ”rensar-tänk”.
Jag ser det som en bra start på 2017 & som ett bra avstamp för att så smått kanske kunna börja jobba igen inom kort…

André & Jossan kommer hem på middag ikväll… & det var länge sen vi åt pannkakor, för att inte tala om hur länge sen det var vi åt tillsammans! Så det får det bli pannkisar med älskat sällskap ikväll. Vispar nog ihop smeten innan jag tar itu med det sista om a i sovrummet…. off I go…

Kram på er

// Pernilla

Kommentera

