Vad har jag pysslat med sen sist?

Halloj vänner,

Hoppas allt är bra med er så här den näst sista dagen på året…

Som ni märkt har det varit ett par veckor sedan jag bloggade sist. Det började med att jag skulle åka & hälsa på Robin & Belinda i Ronneby några dagar. När jag kom hem därifrån, så var jag helt dränerad. Inte för att det på något sätt var en tråkig vistelse… Tvärtom, det var mysigt att få se hur de bor & hur deras dagar ter sig.
Det var åxå supermysigt att få hänga med dem & skämma bort dem lite, så jag lagade mat & diskade åt dem. Höjdpunkten var så klart att få se Robin spela match & det föll sig så att det kom att bli den viktigaste matchen på hela säsongen.
Det var fråga om en match mot serieledarna & vinna eller inte klara sig vidare till Allettan, som varit målet för Robin & hans lag.
Men det gick vägen… de vann med 3-2 efter en gastkramande match.

Sen har det lixom gått i ett… jag var & tittade på Kent tillsammans med mamma, pappa & Tessan. Har ännu inte förstått att de inte kommer att göra något mer tillsammans.
Konserten i sig var superbra… men jag mådde URUSELT den sista halvan av konserten. Det höga ljudet, alla blinkande lampor & alla människor…
Jag mådde illa, hade ett tryck över bröstet med pirrningar genom hela armarna ut i fingertopparna. Men jag ville absolut inte missa något, så jag försökte att fokusera på andningen… & klarade hela konserten. Men det var väldigt skönt att komma ut i den friska luften efteråt… för att inte tala om ölen mamma, pappa & jag tog innan vi åkte hem. Tessan skulle möta upp kompisar, så vi skildes åt utanför Tele2.

Ja, sen har det gått i ett.. Robin & Belinda kom hem den 20 december. Det har firats jul med familjen. Sen åkte Robin hem till Ronneby, Belinda åkte hem till sin familj & André & hans flickvän Jossan åkte till New York, allt på Annandag jul. Sen dess har det varit tomt & tyst här hemma. Jag har inte orkat ta mig för någonting överhuvud taget.

Det har inte varit en enda promenad, sedan de 7 km jag promenerade i Ronneby! Men i tisdags hittade jag ner till gymet & körde 30 min crosstrainer… superskönt! Så pass att jag tillbaka på gymet i onsdags… men både igår & idag har jag sovit alldeles för länge & varit ovanligt trött. Inatt har jag sovit 11 timmar… & vaknade med världens huvudvärk. Så jag tänker hänga i soffan idag… & göra ingenting.

Hoppas må bättre imorgon, årets sista dag… kanske ska jag fnula lite på några nyårslöften…

Kram på er.

Kommentera

