Honey….. I’m back…

Halloj vänner,

Nu har jag varit på vift ett par år & bloggat på IForm’s hemsida…

Men då ingen av mina bloggkollegor på IForm längre bloggar, så kände jag att det kanske var bra att flytta tebax… så här är jag.

Har dock tagit med länken till bloggen på IForm, Min gamla blogg hos IForm. Känner att det vara skönt att ha allt samlat på samma ställe, ibland kan man ju vilja gå tillbaka & kika.

Å som en liten nystart har jag även norpat med mig bloggnamnet från IForm, som ni kanske märkt.

Återkommer med en liten ”recap” lite senare… är mitt uppe i en ”brunch”.

Kram på er.

 

Kommentera

