Grym måndag.

Så har ytterligare en arbetsvecka inletts… Å som jag har inlett den rent motionsmässigt!

Det började med prommis till jobbet, sedan lunchprommis, prommis hem & nu för ett par timmar sen en kvällsprommis med bästa grannen Mervi!

Det var inte utan att jag var nyfiken på hur långt jag promenerat, så jag räknade ihop det: 13.1km PW!! Å jag har bränt 1496kcal!

Å när jag kom hem, kompletterade jag med 3×45 sekunders planka (på knä). 

Det är ju förbaskat bra!! Särskilt med tanke på att jag skall på 65 års uppvaktning imorgon… då kan det vara bra att ha några kilometer & några brända kalorier till godo. 😉

Delar med mig av en bild från morgonens promenad till jobbet: 

Bild

Natti natti // Pernilla

Kommentera

