Tjing tjingeling

Halloj därute i cybern, 

Det har varit många; jag lovar att skärpa mig! på sistone…. både för min viktminskning & bloggens räkning. 

Å nu är det inte längre bara en fråga om att lova! Jag måste börja visa resultat.

Semester i 3 veckor har jag haft…  underbara veckor på alla sätt & vis. Jag har t o m hunnit jobba en vecka…. Men trots semester & dåligt med ”röra på sig”, så visade vågen ”bara” +0.8 kg. Jag trodde på typ +3-4 kg. Jag blev sååååå glad!

Fr o m imorgon, skall jag börja med ett program som stärker bålen…. några få övningar, som skall få ordning på min hösäckshållning. 😉

Men nu ska jag krypa till kojs efter en arbetsam dag på gården med gräsklippning & häckklippning..

Suss gott kompisar. 

// Pernilla

 

Kommentera

