trött… tröttare… dödstrött

Ja jäklars…..har sovit sämre än en kratta inatt. Var hos mamma & pappa en sväng på kvällskvisten & kom hem strax efter kl 23. Jag gick & lade mig nästan direkt.. vaknade med en smäll kl 02 & kunde inte somna om… jag låg & vände & vred på mig. Av med täcket, på med täcket… ligga på mage, ligga på rygg, ligga på sidan….Upp på toaletten, tillbaka i sängen, upp & dricka kvällsrothé… tillbaka i sängen. Läsa lite…. titta på tv… 

Inget funkade… förrän jag vid kl 04:30 somnade av ren utmattning. Men då var det ju bara 1½ timme kvar till klockan ringde. 

Så idag har jag varit mer död än levande på jobbet…. haft duktigt svårt att hålla koncentrationen. Men de 8 timmarna passerade & sen var det till att hämta André. Robin har någon avslutning med klassen idag & är iväg & spelar paintball.  

Det var lätt att boka bort PWn ikväll…. TROTS att jag inte promenerat på en hel vecka!!! Är så trött att jag bara vill lägga mig i fosterställning & gråta som ett litet barn. 

Men nu får det bli sängen & så hoppas jag på att jag är piggare imorgon & kanske orkar mig på en omvägsprommis till jobbet… 🙂

Suss gott på er. 

Bild

3 thoughts on “trött… tröttare… dödstrött

  1. Trötthet är inte lätt. Brukar sova bra men i lördags höll en fågel mig vaken halva natten, vilket påverkade mitt humör på ett påtagligt sätt. Önskar dig en god nattsömn!

Kommentera

