Back in the important business

Halloj!

Måste erkänna att jag saknat er, men det har helt enkelt inte funnits tid för er dessa dagar… Hockey VM på Globen har fått all min uppmärksamhet är jag rädd.
Jag håller i min underbara VM-bubbla så långt det går! Jag har nog inte riktigt förstått vad jag haft förmånen att få uppleva… live!! Helt vansinnigt härligt galet!
VM guld

Men nu är det slut & kvar sitter man med en massa härliga minnen. Alla nya vänner man fått, alla härliga supportrar som ställt upp för sina lag i vått & torrt & all härlig hockey man fått se.
Alla dessa minnen tar jag med mig, nu när vardagen är här igen.

Måndag morgon & invägning. Sen jag vägde mig sist (förra måndagen) har jag tappat ytterligare 0,7 kg. Det är så jäkla kul! Det syns verkligen… jag måste hitta någon bra utstyrsel att fota mig i, så ni åxå får se.

Imorse blev det promenad till jobbet & tanken var att jag skulle ha tagit en PW efter middagen åxå, men Petra ringde & vi har inte hörts under hela hockey VM (bubblan ni vet). Så vi pratade en, ovanligt, kort stund för att vara vi. Men jag är så slut både i kropp & själ efter VM att jag helt enkelt inte orkade masa mig ut ikväll. Å detta är en bild på förra veckans PW, bara för att påminna mig om vad jag missar…
vmpromenad2

Så medan jag skriver detta kikar jag på Biggest Loser & efter det blir det nog sängen. Behöver sömnen grymt mycket känner jag…

Avslutar med en bild på mäktiga Globen…. platsen där allt hände.
mighty globe

Puss & kram
Massor av hockeykärlek till Tre Kronor!

One thought on “Back in the important business

Kommentera

