Här är jag!!

Halloj,

Vet att jag varit dålig på att kika in här. Måste skärpa mig…

Kikar in med en liten uppdatering:
Dejten m vågen i måndags visade ofattbara -2,7 kg! Kunde knappt tro mina morgontrötta ögon, så jag hoppade av vågen, nollställde den & skuttade upp igen! Men jodå… Samma resultat denna gång.

Kunde jag så hade jag slagit frivolter hela vägen t jobbet!!

Så skönt! För i o m det resultatet har jag ÄNTLIGEN passerat mitt första delmål, -5 kg. Å får köpa mig en bukett vackra snittblommor… Men det ska jag göra efter Hockey VM!! Kommer ju i te att vara hemma så mycket nu…. Å jag vill ju njuta av belöningen. 😃

3 personer på VM, som jag jobbade ihop med förra året har åxå kommenterat att det syns att jag tappat vikt sen förra året. Så himla kul att höra!! För mig är det ett viktigt kvitto på att jag är inne på rätt spår.

Totalt har jag tappat 6,8 kg nu!! Hur duktigt är inte det??!!

Puss & kram från Hockey VM i Globen.

20130510-171704.jpg

2 thoughts on “Här är jag!!

Kommentera

