Fredagsmyyyys

Äntligen är det fredag…..

Jag som varit så pigg & alert ett par veckor, verkar denna vecka ha fallit ner i ett sånt där ”slukhål”. För all energi är som bortblåst, all vilja allt… 😦

Men, idag är det fredag & jag skall följa med Lena till hennes familjs landställe i Norrtälje över helgen. Det skall bli såååå skönt att komma bort från allt ett par dagar. Ta långa promenader, umgås, skratta & bara vara. Jag hoppas verkligen att solen visar sig större delen av dagarna, så man får vistas utomhus & tanka lite A-vitamin.
gummistövlar

Pojkarna ville vara hemma & jag förstår dem. Det är så sällan jag är borta över natten & är det något tonåringar vill så är det ju att vara själva! Ha ha ha ha… så André kommer till mig på jobbet nu, så ska vi åka & handla på MAXI, så de har mat över helgen.

Hoppas kunna återkomma med bilder från helgen på måndag. Vågar inte lova att jag hinner blogga något medan jag är borta. 😉 Men vem vet…

Nåja, på måndag måste jag hursom helst återkomma…. för som det ser ut nu, kanske jag kan leverera en bra överraskning då! Håll tummarna, håll ut…

Puss & kram
Pernilla

Kommentera

