Jag har inte glömt er….

Oj oj oj, en veckas frånvaro. Inte bra…. jag har ju saknat er! Hoppas att ni har saknat mig åxå! Men det har varit en del att pyssla med & jag har fortfarande ingen bra planering för att hinna med träning, jobb, barnvecka & allt annat. Måste ägna denna vecka till att hitta det! BASTA!!

I fredags åkte vi på Kick-Off med jobbet. Till vackra Säröhus, på västkusten, precis intill havet. Här är några bilder på hur det såg ut.
Säröhus3Säröhus2

säröhus1
ca 120 underbara kollegor samlades för 1 dygn under samma tak för att prata om framtiden, äta gott & så bränna lite kalorier på dansgolvet! Mycket trevligt!

Men man var inte så kaxig i söndags… jag blir nästan som jetlaggad av att resa när man sitter still så länge (6 timmar bussresa enkel väg). Så söndagen ägnades åt hockey, golf & handboll på TVn. Å jag kikade ut genom fönstret, såg den underbara solen & förbannade mig själv för att jag inte hade mer ork… men men. Det är sånt som händer.

Igår kom Lena E över & vi satt & snackade skit en lång stund, innan vi tog oss i kragen & satte på oss gympadojjorna & gav oss ut. 5,6 km blev det & jag hade brännt 666 kcal när vi kom hem en knapp timme senare. 🙂

Grymt ont i främre skenbensmuskeln fick jag… det är som om den ska till att krampa. Jag har fått så förr…. men vet inte riktigt hur jag skall hitta bot.

Bild

Måste googla för att se om man kan vara hjälpt av att stretcha ut den!

 

Sen har jag ju åxå fått lite problem med att jag helt plötsligt tappar all styrka i min vänstra fotled. Den orkar inte bära minsta tyngd, så den lixom bara viker sig. Känns inge bra alls. Å jag kanske måste gå till en läkare med den… har i o f s haft det så i flera år med bägge fotlederna av & till… Hittar inget speciellt mönster i när det händer heller. Nåja, jag får hoppas att det ger sig…

Nu är klockan 13 & det är dax att kicka igång 2a halvlek på jobbet!
Men vi hörs lite senare…

Kram Pernilla

One thought on “Jag har inte glömt er….

  1. Hej! Hittade hit via Johanna Toftbys blogg. Du och jag spelade i samma handbollslag när vi gick i högstadiet. På sidan http://www.vikt-igt.com/ är det en kvinna som heter Eva Renner som har med hjälp av en specialkost blivit av med sin hypotyreos. Jag följer en blogg som heter overleva.blogg.se där en tjej äter denna kost OCH går ner i vikt samtidigt. Vet inte om du är intresserad men kika in vet jag,det är gratis :-).
    Lycka till med viktnedgången och träningen och ha en skön vår.
    Med vänlig hälsning, Sari Narkiniemi

Kommentera

