Intervaller på gymet

Halloj snyggingar,

Nyss hemkommen från gymet & har bänkat mig framför Sjuan där Biggest Looser precis börjat. Älskar den serien!!! Kan de som är mer överviktiga än jag…. då djäklar kan jag med! 😃

Jag blir alltid så inspirerad av deras järnvilja. Å jag kan åxå känna igen mig i många av dem. Så klart får man åxå lite tips & idéer…

Har tagit med mig en tallrik vaniljyoghurt med ett par matskedar hallonkesella & en halv banan till TVn. Mums

På gymet flög faan i mig idag & jag är såååå jäkla nöjd med mig själv. Jag började med 20 min löpband, jo promenad då alltså… Men djäklar va ont i benhinnorna det gjorde!!! 😰

Sen blev äntligen en crosstrainer ledig så jag hoppade raskt upp på den å tänkte köra den i 45 min. Men jag hade så mycke spring i benen att jag bestämde mig för att köra 30 min intervaller istället. Sagt & gjort jag körde mitt vanliga tempo i 4 min, sen maxade jag 1 min!! 4 såna omgångar orkade jag, sen trodde jag att jag skulle svimma!

Men taggad blev jag!! Jag ska faan ner på gymet imorgon bitti & köra ALLA 30 minuter!! Bara så ni vet. 😜

Puss & kram Pernilla

20130408-211702.jpg

One thought on “Intervaller på gymet

Kommentera

