Jag lever….

Halloj vänner, 

Hemma igen & skriver bara ett kortare inlägg idag, för att visa att jag lever. 

Igår somnade jag i soffan när jag kom hem från jobbet & när jag vaknade till liv en timme senare, kände jag att jag lika gärna kunde krypa ner under täcket & fortsätta sova!

Sagt & gjort, jag gick & lade mig kl 21 igår, utan ett enda steg i motionsväg :-/ 

Idag var det bil till jobbet då jag skulle direkt till Hovet för att sitta i sekretariatet i Robins första kvartsfinalmatch mot Linköping. Å ingen lunchpromenad heller… dåligt av mig att inte ta den minsta promenad på 2 hela dagar! Det får vi ta igen de 3 dagar som är kvar på veckan. 😉

Hur det gick i Robins match? De vann…. med 3-1 efter, enligt min mening, sägongens bästa match. 

Vi hörs imorgon igen. Klockan är 22:45 nu & jag skall kasta i mig lite middag, duscha & sen hoppa i säng. 

 

Kram

Kommentera

