Kapitulerar… igen…

Tisdag idag & jag har ÅTERIGEN tvingats kapitulera inför min onda hals. Det var bara att meddela jobbet att jag blir hemma idag 😦

När i hela helvetet ska det vända??? Jag är då ledsen, frustrerad & besviken att inte få bli helt frisk. Förutom den uteblivna träningen, så kostar det skjortan & halva byxan att vara hemma. Jag måste nog se till att få en tid så ngn kan ta ett halsprov på mig nu…

Försöker kurera mig så gott det går så länge…

20130305-110048.jpg

One thought on “Kapitulerar… igen…

  1. Jag hoppas du blir frisk snart. Du gör nog rätt i att gå till doktorn. Det kan vara streptokocker (stavas det så?) som ligger och spökar i halsen och envisa att bli av med.
    Krya på dig

    Kramar
    Lene

Kommentera

