I’m a fighter yes I am…

God förmiddag….

Måndag idag & jag är ledig…. 🙂 Har sovit som ett litet barn inatt, men drömt massor med knasiga drömmar på morgonkvisten. Ni vet såna där drömmar då man vaknar & undrar; hur i helskotta kom den där personen in i drömmen? Å varför gör vi det här? Ha ha ha ha…. helt galet.
Ibland blir jag så faschinerad över hur vårt undermedvetna fungerar.

Jag skrattade dock inte lika mycket när jag ställde mig på vågen… det var som jag befarade. Jag har gått upp i vikt under förra veckan. I och för sig ”bara” 6hg, men ändå! Det är som att ramla ner i ett djupt hål. Å man får sån lust att bara ge upp…. & inse att jag aldrig kommer att kunna gå ner de där kilona.

Men idag blev jag arg på mig själv när jag tänkte de där tankarna. Det är klart jag inte skall ge upp! Jag är en fighter!
Mod

Jag kör all in den här veckan! Å på måndag nästa vecka skall vågen visa -1,5kg, MINST! Japp här har ni en ny utmaning! Eller, det är inte en ny utmaning, det är ett KRAV! 😉

Så nu kör vi.

Idag blir det jeans shopping med Robin. Sen blir det en långpromenad när jag kommer hem… jo, jag har ont i halsen idag åxå. Så jag vilar från gymet idag & siktar på en lång härlig promenad istället. Solen kämpar för att kika fram mellan molnen & termometern visar +3 grader. Kan inte bli bättre…

Nu – skutt in i duschen!

C ya.

Kramis

One thought on “I’m a fighter yes I am…

Kommentera

