Männen i mitt liv är här igen… & så måste jag väl berätta om dagens dejt!

Måndag kväll & ordningen är återställd i mitt lilla hus!
Männen i mitt liv är här igen!! Tänk vad glad man kan bli av att få hem 2 tonåringar. 🙂

Jag sov grymt dåligt inatt. Somnade kanske vid 23 igår & tänkte att; ja ja, 6 timmars sömn får gå… jag SKA upp till gymet imorgon bitti. Men sen vaknade jag säkerligen en 7-8 ggr innan klockan ringde 05.15. Lite pömsigt i ena ögonvrån var det, men jag var nere å gymet till strax efter 6. 🙂
1 timmes PW på löpbandet blev det. Å min Endomondo sa att jag bränt 698 kcal efter promenaden. *SUPERGLAD*

Vrålhungrg elade jag på till jobet, via MAXI för att köpa lite Keso & en liter yoghurt, så jag har mellis på jobbet.
När jag kom till jobbet, så gjorde jag fiberhavregrynsgröt i en RAAAASANDE fart.
Det känns nästan inte som om jag gjort annat än ätit på jobbet idag…
Frukostgröt vid strax efter 8, mellis vid strax innan 11, lunch vid 12.30 & mellis vid 14.45.

Jo, det är klart jag har jobbat lite åxå 😉

Men kl 17 bar det iväg för att hämta älskade André som fortfarande var kvar hos sin pappa. Robin har haft träning på morgonen idag & åkte direkt från träningen hem till mig. Så vi rasslade tillsammans ihop middagen idag. Det är så mysigt när de är hemma & särskilt när vi kan stöka runt i köket tillsammans (även om ”lilleman” muttrade lite).

Efter middagen satte de sig vid pianot & spelade en massa olika trudelutter i ca en timmes tid. Pianot har varit min morfars & har stått lagrat på jobbet i flera år. Men nu tog vi hem det till oss. André är den som är musikalisk i vår familj & han har velat haft hem det där pianot länge… & nu stod det här när han kom. 🙂

Hugaliga, trött som ett spöke är jag… så nu ska jag nog borsta gaddarna & studsa ner i lopplådan!

Men ni vill förstås veta hur det gått med min utmaning… Jag lyckades inte med min utmaning 😦 jag missade den med 0,5kg. Det innebär ju att jag åxå TYVÄRR har 0,2 kg kvar till mitt första delmål… det känns på sätt & vis surt.
Men jag måste ju se det ljusa i denna dejt med Mr Scale, så har jag ju faktiskt TAPPAT ett helt kilo 🙂
Det gjorde det ju lite lättare att traska iväg till gymet.

Å risken är ju ganska stor att jag klarar fösta delmålet till nästa vecka… 🙂

väga sig

Kramis

One thought on “Männen i mitt liv är här igen… & så måste jag väl berätta om dagens dejt!

Kommentera

