Jag gjorde det!!! :-)

Jupp, det är sant… vaknade 45 minuter före klockan imorse, men lyxade lite & låg kvar en halvtimme ungefär….

Sen var det träingskläder på & prommis till gymet!! HA, jag gjorde det!! JAG GJORDE DET!!
Det blidde 25 min på crosstrainern, sedan lite bröst- axlar- & ryggövningar. Efter det var det löpband i 35 minuter (å näää jag sprang inte, jag promenerade raskt).
När det var avklarat gick jag ner i stretch-hörnan & gjorde lite övningar på balansbrädan (jag har 2 ganska kassa knän efter att ha slarvat med rehab efter en operation för ett par år sen) & stretchade.
I may not be there yet

Så himla skööönt!! Så nu har jag kokat ett ägg, gjort gröt & kaffe… mumsa mumsa.

Vi hörs senare.
Kramis på er

XOXO

Kommentera

