Jag är rådlös…

Usch… vaknade imorse & hade ont i halsen igen.
Jag vet inte om jag skall skratta eller gråta! Men besöket på gymmet jag tänkt mig på morgonkvisten flyttade jag fram till efter jobbet…. & när det halsonda inte gick över, så ställde jag in den tanken & hoppas på bättre ”lycka” imorgon.
Skall ta en multivitamin tablett & dricka ett glas med antioxidant brus varje dag fr o m nu!! Om jag inbillar mig att det hjälper, så kanske det gör det… 😉

Skall packa om träningsväskan nu & krypa till kojs. Är sjukt trött & hoppas innerligt att en ordentlig natts sömn skall ha positiv inverkan på min nedrans hals.

Kramis på er
XOXO

One thought on “Jag är rådlös…

  1. Det är väl klart att jag peppar dig! Jag vet själv hur mycket det betyder, även om det ”bara” är skriftligen och även om man inte känner människan personligen. Det har ingen betydelse.
    Jag tycker om att peppa och inspirera så gott jag kan och kommer nog aldrig sluta med det.
    Jag hoppas din hals blir bättre.
    Många krya på dig kramar
    Lene

Kommentera

