Torsdag & registrering på gymet. :-)

Halloj vänner,

Hoppas att ni haft en bra dag.
Jag vaknade sent idag…. JÄÄTTESENT! Så jag fick skicka ett sms till Tessan & fråga om jag kunde lifta med henne. 😦
Det dåliga samvetet har gnagt i mig hela dagen för att jag inte tog morgonpromenaden till jobbet.

Men jag måste lära mig att släppa det där… ibland funkar det bara inte. Men det blev en lunchpromenad idag istället.
3,6 km på ca 40 minuter & 431 kcal brända. *stolt*
Ååå vad skönt det var med dagsljus!! Det gör mer än man tror.

Det är fortfarande väldigt lugnt på jobbet. Men jag skall få ta hand om ca 20 expatriater för kontot jag jobbar med, som alla skall flytta till Korea. Superkul att få det förtroendet. De flyttarna förväntas börja ramla in vilken dag som helst.. då blir det nog att göra. 🙂
Så förmiddagen har ägnats åt att städa upp i mailmappar, så man har dem lite mer anpassade till min nya säljroll. Sen finns det ju alltid småsaker att göra. Lite smålistor att pyssla med, som Tessan hållit i tidigare. Men hon skall ju inte jobba med samma konton som jag längre, så jag har hjälpt henne med dem. Å får då chans att lära mig att söka & hitta information i den del av vårt datasystem som man använder som säljare. Då jag jobbade som handläggare, så jobbade jag ju in en ”annan” del av datasystemet.

Efter jobbet, så åkte jag & Tessan ner till gymmet & ordnade med det träningskort som hon är så fruktansvärt snäll & bjuder mig på under 2013!! Åååå så skoj! Å jag kan inte med ord beskriva hur glad & tacksam jag är…
Men nu är namn, foto & fingeravtryck registrerade på Fitness24Seven. 🙂
Så snart Tessans nytatuerade fot & vad har läkt lite till, så ska vi gå ner & kika. Å jag är förväntansfull som ett barn på julafton. 🙂

Nu blir det dusch & lopplådan. Jag har ju snittat 3-4 timmars sömn/ kväll denna vecka p g a min hosta. Men nu har jag köpt hostdämpande hostmedicn, så jag skall ta en slurk nu, hoppa i duschen & sen gå & lägga mig. Hoppas innerligt att jag får sova inatt!

Vi hörs imorgon igen.

XOXO

Kommentera

