Det kostar att äta marängsviss!

Halloj på er!

Hoppas att ni haft en härlig tisdag!
Min började inte så där jättelysande; vaknade med feber & huvudvärk…. men tog ett piller & sms:ade jobbet & meddelade att jag skulle bli lite sen, så pillret hann verka…. Var på kontoret strax efter kl 9 & då hade den servern jag jobbar på fått virus så det gick inte att jobba medan vår IT avdelning ”rensade” den. Först strax innan lunch kunde vi jobba igen….. så frustrerande. Men man kan ju inget göra..

På lunchen var jag, Eva J & Eva R ute på en lunchprommis…. så skönt! Dagsljus & frisk luft! Det är motigt att komma iväg men vi är duktiga på att peppa varandra. Igår var inte Eva R någe sugen, men vi andra tjatade på henne & när hon väl kom in, så sa hon att det var bra att vi såg till att hon följde med. Idag var det Eva J’s tur att inte va på prommishumör. Men se, hon föll åxå för vårt peppande… 🙂
Min lunchlåda erbjöd rester från gårdagens middag: köttbullar, fullkornspasta & massor med kokt broccoli! YUMMIE!

Eftermiddagen flöt på bra. Christina som precis kommit tillbaka efter att ha firat sin 50-års dag i Karibien bjöd på marängsviss till eftermiddagsfikat!! Å jag hade NOLL karaktär utan tog säkert en portion!
marängsviss

Så det var ju bara att ta en låååång omväg när jag promenixade hem från jobbet!

Så för att summera dagens promenader: 10,8 km, på 1 tim & 46 min… Å antalet brända kcal blev 1380!!

DUKTIGT VA??!! Jag är i a f superstolt.

Å nu har ÄNTLIGEN energin kickat in!! Har sen jag kommit hem, skurat badrummet & städat överallt utom i killarnas rum! 🙂

Men nu blir det nog en lååång dusch & sen lopplådan.

Tack för idag… hoppas vi ses imorgon igen.

XOXO

Kommentera

