Måndagskväll.

Hugaliga… det var ingen lek att gå hem från jobbet idag. Det snöade & blev halt (jag som gått i mina joggingskor t jobbet).
Men det är rätt skönt att summera dagens motion:

Spritt på 3 promenader har jag gått 8,76 km, på 1 tim 37 min & bränt hela 1028 kcal!!

Sug på den karamellen…. 🙂

Nu har killarna åkt till sin pappa & jag har suttit med fötterna i krämpaket…. Nu är det Dicte, en kriminalserie på TV4. Efter den blir det nog sängen tror jag…. har lovat mig själv mycket sömn den här veckan i hopp om att min hals skall bli bättre.
Pratade med mamma idag, som jobbar på vårdcentralen jag hör till… hon sa att om jag inte har någon feber, så har jag ju ingen bacill & då får jag heller ingen medicin. Å de förkylningar som går nu är segdragna, så jag har gjort helt rätt i att inte gå till vårdcentralen än.
Men vi kom fram till att jag skall kolla tempen ikväll & i morgon bitti.

Så… om 20 minuter är det läggdax. Längtar redan efter min kudde & hoppas på mysig sömn.

Suss gott på er så hörs vi imorgon.

XOXO

Kommentera

