Äntligen fredag!

Det blidde inget inlägg igår…. det var lite mycket att styra upp & jag var nog mer klar med dagen än vad den var med mig när det var dax att krypa ner i sängen. 🙂

Jag tog bilen till jobbet igår & åkte förbi MAXI för att handla Taco-ingredienser. Vi firade ju Robins födelsedag igår, 1 vecka försent. Å han hade bestämt sig för att bjuda på Tacos.

Bild

Sagt & gjort, det blev ett rasande tempo hemma igår. André skar grönsaker, Robin dukade, tände ljus, gjorde Guacamole & jag stekte köttfärs & skar lök.

Sedan kom mamma, pappa & Tessan & vi fick en supertrevlig kväll tillsammans. Men många glada skratt. Som alltid när vi umgås. Extra skönt var det att få umgås allihopa åxå, eftersom Robin idag åker till Skåne för att spela 2 matcher under helgen.

Imorse blev det upp & göra frukost till Robin igen. Han har hockeyträning med skolan måndag, onsdags & fredagsmornar & för att han skall få i sig nödvändig energi, så har jag lovat honom att göra frukost till honom dessa dagar.

Imorse bjöds det på fruktsallad med fil. 🙂

Bild

Det blev faktiskt kvar lite till mig, så jag fick frukost med till jobbet, för jag blev sen, som vanligt. Har vart fruktansvärt trött denna vecka… vet inte om det är sviterna från flunsan fortfarande eller om tröttheten har en annan orsak. Hoppas hursom helst att det vänder snart & man blir lite piggare!

Prommis till jobbet imorse & fick börja dagen med att ringa Telia! Tappade min telefon i golvet igår & den funkar inte efter det…. så idag blir det till att åka till en Teliabutik & lämna in den för lagning 😦 SURT SA RÄVEN…

Imorgon har jag planerat in en lång morgonpromenad… ser fram emot den! Det var läääänge sen jag fick en lång morgonprommis. Å sen inget planerat på hela dagen, om man bortser från att Robin då har match i Ängelholm kl 16 & jag lär följa matchen på datorn… 🙂

Kramis på er

 

 

Kommentera

