Måndag = dejt!

God kväll i stugorna,

Hoppas att ni haft en härlig måndag….. 🙂

Själv vaknade jag med feber imorse igen…. lite mindre än igår, men ändå… feber. Är det någon som är förvånad längre?
Jag har varit hemma i 7 dagar nu, så imorgon blir det till att pallra sig till jobbet…. feber eller inte!

Hujedamej, det var ju dejt-dag idag åxå!!! Det var med skräckblandad förtjusning jag klev upp på Mr Scale. Utan tillstymmelse till rörelse på en hel vecka & med föda som bestått i thé, någon ostsmörgås & typ 2-3 matskedar middag, så var jag intställd på att kanske ha gått upp i vikt. Men…. NEEEEJ!!!!

Jag har tappat ytterligare 0,8kg!!! TJOHOOOOOOO!!! Vågen visade på 98,5kg.

Underbart att faktiskt ha tappat vikt, trots att jag legat sjuk! Hoppas att jag mot slutet av veckan kan börja på ny kula med att promenera till & från jobbet. 🙂
Läste någonstans att om man har feber, så får man inte börja träna igen, förrän man varit febefri lika många dagar som man haft feber. Man får promenera, men ingen tyngre träning. Jisses, jag som är inne på min 7e dag med feber!

Med lite lätt panik över att jag varit sjuk en hel vecka & killarna skulle till sin pappa idag, så bokade jag tvättis idag åxå. Inte mitt smartaste drag med facit i hand. Men, världens bästa André var supersnäll & hjälpte mig att tvätta innan han åkte & tränade… vet inte hur jag klarat det utan hans hjälp. Var helt färdig efteråt & slocknade efter en kopp thé i min fåtölj. Sussade sött i 1 hel timme…

Men det är skkönt, nu är allt tvättat & jag kan slappna av. Killarna slapp åka till sin pappa med smutsiga kläder ikväll!

Kommentera

