Söndag kväll…

Söndagen har blivit kväll.

Det har inte hänt så himla mycket idag heller… orken tryter mer än jag är van vid. Det beror förmodligen på en kombination av feber & att jag inte ätit ordentligt på flera dagar. Så minsta ansträngning kostar på, jag blir yr & alldeles matt i hela kroppen.
Hursom helst, så är det fruktansvärt irriterande!

Jag har suttit i min fåtölj & följt Robin & hans hockeylag på nätet. De har varit iväg på en liten turné över helgen. De är mitt uppe i sitt allsvenska slutspel & mötte HV71 borta igår & Frölunda borta idag. Tyvärr så förlorade de bägge matcherna… men nu är de äntligen på väg hem från Göteborg…

Det positiva med att vara sjuk & således även orkeslös är att man hinner fundera, tänka & planera en del. Å när jag blir frisk, blir det till att göra lite storkok, göra lite egen müsli & baka lite hälsosamt bröd!! 🙂
Återkommer så klart med recepten!

Nu skall jag jobb lite på att få in kategorier här, så jag kan lägga upp mina framgångar & annat smått & gott.

xoxo

Kommentera

