En underbar första dejt!

Idag har jag seglat som på moln… nästan hela dagen.

Å i mitt huvud har ett mantra snurrat: -2,5kg, -2,5kg, -2,5kg, -2,5kg, -2,5kg, -2,5kg, -2,5kg, -2,5kg, -2,5kg, -2,5kg, -2,5kg, -2,5kg, -2,5kg, -2,5kg, -2,5kg, -2,5kg, -2,5kg, -2,5kg, -2,5kg, -2,5kg,

Jag kan knappt förstå det, men efter min första vecka i mitt nya hälsosamma liv, så har jag gått ner -2,5kg!! Hur är det möjligt?? 🙂

Hursomhelst jag är superglad, supernöjd…. faktum är att det snurrar en massa ”super” i hjärnan nu. Å nej, jag har inte tänkt hur jag skall kunna hålla i för att gå ner denna vecka åxå… eller hur jag skall bära mig åt för att fortsätta att ha lika underbara måndagsmornar.

Men vad gör det??? Imorse hade jag gått ner -2,5kg!! Så vem bryr sig om nästa måndag? Inte jag i alla fall…… eller….. jo….. kanske….. JO…. nog borde jag det? JO, DET SKA JAG!

Ingen prommis idag, men imorgon ska det attan bli prommis både till & från jobbet. Sen hoppas jag få sällis av mina föräldrar & min syster på en kvällsrunda!!

Jag lovar att börja lägga in lite bilder & länkar & sånt, ha lite tålamod… jag försöker fortfarande lära mig det här med bloggadministrationen. 🙂

Nu blir det lopplådan. Är så fruktansvärt trött & hade tänkt gå & sussa för länge sen egentligen. Men jag fastnade framför Idrottsgalan. 🙂 Så GRATTIS Lisa Nordén till din Grand Slam…

Å GO NATT Pernilla…

Kommentera

