Mitt i veckan

Halloj,

Mitt i veckan har det hunnit blivit & jag väntar fortfarande på den där endorfinkicken. Den som brukar komma efter några dagar då man rört på sig…. men den vill lixom inte innfinna sig.

Kunde så klart inte somna igår, med en alldeles för lång snooz som resultat i morse.

Valde därför att ta bilen till jobbet idag, vilket passar bra, då jag direkt efter jobbet skall möta upp underbara Lena för en hockeykväll på Hovet tillsammans med den ena av hennes döttrar. 🙂 Ska bli superkul.

Idag har det inte varit någon motion överhuvud taget, men det känns OK. En liten röd djävul satt på axeln strax innan lunch & frågade om jag inte skulle bege mig ut i dagsljuset en sväng…

Men den omtänksamme på den andra axeln tyckte att det minsann var bra med vila idag. Å idag lyssnade jag på den omtänksamme. 🙂

Men imorgon är det full fart igen… då får den röde lille sa*** härska över mig. *fniss*

PW med mamma, pappa & syster! + sedvanlig promenad till & från jobbet.

Så håller vi tummarna för att Djurgården skall krossa Örebro ikväll.

GO GO GO DJURGÅR’N

Kommentera

